keyboard_arrow_up

Schade? Wij doen er alles aan om dit snel voor u op te lossen.

Vragen over betalen

Hier vindt u de antwoorden op de meeste gestelde vragen over betalen

  1. Ik heb de premie te laat betaald, waardoor de dekking tijdelijk is opgeschort, wanneer is er weer dekking?

Antwoord: Een dag nadat wij de betaling hebben ontvangen wordt de dekking weer hersteld. Bijvoorbeeld: wij ontvangen je premie op 1 januari,  dan wordt de verzekering weer van kracht op 2 januari.

2. Hoe betaal ik mijn premie?

Antwoord: Je kunt ervoor kiezen om je premie automatisch te laten incasseren of om het zelf over te maken naar het rekeningnummer van Financieel Fit | Verzekeringen. Afhankelijk van welke betaalmethode je kiest kun je per maand, kwartaal, half jaar of jaar betalen.

Maandbetaling is alleen mogelijk als je de premie laat incasseren. Wil je per kwartaal, half jaar of per jaar betalen, dan kan dat zowel met bankoverschrijving als met automatische incasso.

3. Waarom betaal ik een servicebijdrage (poliskosten)?

Antwoord: Financieel Fit | Verzekeringen rekent een servicebijdrage als vergoeding voor administratieve handelingen met betrekking tot jouw verzekeringsovereenkomst(en) als gevolmachtigde agent van verzekeringsmaatschappijen.